MEDLEMSVILKÅR FOR CLUB BODYSTORE

1. Parter

Disse medlemsvilkår ("Medlemsvilkår") gælder for dig, der er eller bliver medlem af Club Bodystore ("Kundeklubben"), en kundeklub, der tilbydes af Health and Sports Nutrition Group HSNG AB, org.nr. 556564-4258, med adresse Svetsarvägen 15, 171 41 Solna ("Bodystore"). Ved at registrere dig som medlem af Kundeklubben accepterer du disse Medlemsvilkår.

2. Medlemskab

Medlemskab i kundeklubben er gratis. Ansøgning om medlemskab i kundeklubben kan foretages på www.bodystore.dk ("Hjemmesiden"). I ansøgningen skal du oplyse dit for- og efternavn, mobiltelefonnummer samt e-mail, hvilket du gør på vores hjemmeside.

For at blive medlem af kundeklubben skal du være fyldt atten (18) år og have din bopæl i Danmark. Kun privatpersoner kan ansøge om medlemskab af kundeklubben. Medlemskabet er personligt og kan ikke overdrages. Medlemskabet må ikke anvendes til erhvervsmæssige formål, og du har kun ret til ét (1) medlemskab.

3. Club Bodystore

Som medlem optjener du point på alle køb, du foretager på hjemmesiden. Ved at samle point kan du blandt andet få adgang til klubtilbud, fortrinsret til udsalg og nyheder, dobbelt point ved køb under udvalgte kampagner, bonuscheck, personlige tilbud, fødselsdagstilbud, dobbelt point ved køb af Bodystores egne varemærker, medlemsgaver samt eventinvitationer. Når du bliver medlem af Kundeklubben, får du også femhundrede (500) startpoint som gave.

Ved at blive medlem af kundeklubben får du også adgang til flere funktioner på hjemmesiden, herunder muligheden for at se din ordrehistorik og spore dine ordrer, oprette egne ønskelister, anmelde købte produkter og se dine tidligere anmeldelser, oprette returneringer samt få adgang til anden information relateret til dit medlemskab. Som medlem identificerer du dig via din e-mailadresse i kombination med det kodeord, du vælger ved registreringen.

4. Medlemsniveauer og fordelstrin

Der findes fire (4) medlemsniveauer i Kundeklubben:

  • Rookie: 0 – 1249 point
  • Pro: 1250 – 2499 point
  • Master: 2500 – 4999 point
  • Legend: 5000+ point

Medlemsniveauet er baseret på dine samlede point i de sidste tolv (12) måneder. Point for dit seneste køb vises på din konto dagen efter at du har foretaget købet. Hvis du returnerer eller fortryder din ordre, trækkes pointene fra din konto.

Når du har opnået de nødvendige point for at nå et bestemt medlemsniveau, opgraderes du, og du beholder dit nye medlemsniveau i tolv (12) måneder. Herefter er det dine samlede point i de sidste tolv (12) måneder, der ligger til grund for det kommende medlemsniveau. Da medlemsniveauet er baseret på rullende tolv (12) måneder, kan op- og nedgradering ske løbende i løbet af året, baseret på dine køb på hjemmesiden og aktivitet i kundeklubben. Jo flere point du samler i løbet af et år, desto højere medlemsniveau får du, og desto flere eksklusive tilbud får du mulighed for at benytte dig af.

Læs mere om de forskellige medlemsniveauer og fordelstrinnene nedenfor.

4.1. Fordelstrappen

Afhængig af dit medlemsniveau vil du have adgang til forskellige fordele og tilbud i Kundeklubben. Jo højere medlemsniveau du har, desto flere og bedre tilbud vil du få. Som medlem får du et (1) bonuspoint pr. brugt hel krone (én (1) krone = ét (1) bonuspoint), når du handler på Bodystores hjemmeside. Køb af gavekort, fragtgebyrer og køb betalt med bonuscheck giver ikke bonuspoint. Hvis du bruger en rabatkode, får du bonuspoint på det beløb, du betaler. Vi har udarbejdet nedenstående fordelstrappe, som gælder for dig, der er eller bliver medlem af kundeklubben, klik på plustegnet.

Fordelstrappen

Fordele

0-1249 p

Rookie

1250-2499 p

Pro

2500-4999 p

Master

5000+ p

Legend

Startpoint og point på alle køb

Når du bliver medlem, giver vi dig 500 startpoint. Som medlem i kundeklubben samler du derefter bonuspoint på alle dine køb på hjemmesiden (1 brugt krone = 1 bonuspoint).

X

X

X

X

Klubtilbud

Hver måned har vi eksklusive klubtilbud kun for vores medlemmer.

X

X

X

X

Fortrinsret til udsalg og nyheder

Som medlem i Kundeklubben får du information om udsalg og nyhedsintroduktioner først, så du har chancen for at gøre de allerbedste kup.

X

X

X

X

Dobbelt point ved køb under udvalgte kampagner

Optjen dobbelt bonuspoint på dine køb under udvalgte kampagner, f.eks. under vores klubb-dage.

X

X

X

X

Bonuscheck

For hver 1250 bonuspoint, du har samlet, får du en bonuscheck på 25 kroner.

X

X

X

Personlige tilbud

Eksklusive tilbud, der kun er for dig. Jo højere medlemsniveau du er på, desto flere tilbud får du.

X

X

X

Fødselsdagstilbud

Når du når niveauerne Master og Legend, bliver du fejret på din fødselsdag med et særligt tilbud. Husk at oplyse din e-mailadresse, så du ikke går glip af det!

X

X

Dobbelt point ved køb af Bodystores egne varemærker           

Når du når Master- og Legendniveau, får du altid dobbelt point ved køb af vores egne varemærker: Star Nutrition, Chained Nutrition, Goodlife, Vitaprana, Proteinfabrikken, Smartsupps, Star Nutrition Gear, Chained Nutrition Gear og Bodystore Gear.

X

X

Medlemsgave

Når du når det højeste klubniveau, Legend, så skal det selvfølgelig fejres med en speciel medlemsgave!            

X

Eventinvitationer

Eksklusive og inspirerende eventinvitationer forbeholder vi kun til vores Legender.

X


4.2. Særligt om bonuspoint og bonuscheck

Bonuspoint udbetales i form af bonuschecks, efter at du har opnået medlemsniveauet "Pro" eller højere. De bonuspoint, du har samlet i de sidste tolv (12) måneder, danner grundlag for bonuschecks. Når du har opnået et tusinde tohundredeoghalvtreds (1250) bonuspoint, tildeles du en bonuscheck på femogtyve (25) kroner. Herefter modtager du en bonuscheck på femogtyve (25) kroner for hver yderligere et tusinde tohundredeoghalvtreds (1250) bonuspoint, du optjener. Bonuschecken kan bruges som rabat ved køb på hjemmesiden. En bonuscheck kan hverken helt eller delvist indløses til kontanter. Hvis du har brugt en bonuscheck ved køb af en vare, som du vælger at returnere, vil du ikke få bonuscheckens beløb refunderet, da det betragtes som en rabat. Hver udstedt bonuscheck har en gyldighedsperiode på seks (6) måneder fra udstedelsesdatoen og vil blive præsenteret i kassen samt under "Min Profil".

Når dine bonuspoint udløber, udløber også din tilbagebetaling. I oversigten under "Min Profil" kan du se, hvornår dine bonuspoint udløber. Femten (15) dage før dine bonuspoint udløber, vil du også modtage en påmindelsesmail om dette. Du kan holde dig opdateret om, hvor mange bonuspoint du har under "Min Profil" samt "Bonus & Club deals" i indlogget tilstand på hjemmesiden.

5. Øvrige funktioner

Ud over de fordele, vi tilbyder dig som medlem af kundeklubben, stiller vi også andre funktioner til rådighed, når du er logget ind på hjemmesiden. Dette inkluderer muligheden for at se din ordrehistorik og spore dine ordrer, oprette egne ønskelister, anmelde købte produkter og se dine tidligere anmeldelser, oprette returneringer samt få adgang til anden information relateret til dit medlemskab. Nedenfor følger nogle vilkår for, hvordan disse funktioner skal og må anvendes af dig som medlem i kundeklubben.

5.1. Anmeldelser og tilhørende retningslinjer

Efter du har foretaget et køb på hjemmesiden, kan du som medlem af kundeklubben skrive en anmeldelse af den produkt, du har købt. Du vil også modtage en e-mail, hvor du får mulighed for at anmelde produkterne i din ordre. De anmeldelser, der får flest likes, vil blive fremhævet på produktsiden og kommunikeret som en "Top-anmeldelse".

Anmeldelser er til for at hjælpe alle besøgende med at finde information om vores produkter. Vi er særligt taknemmelige for, at du som medlem af kundeklubben ønsker at bidrage med mere detaljerede og personligt erfarne oplysninger om vores produkter. Nedenfor følger vejledning og retningslinjer for anmeldelser:

Hvad skal min anmeldelse indeholde?

  • Det er en god idé at basere din tekst på personlig erfaring med produktet.
  • Det kan være særligt godt at fremhæve fordele og ulemper direkte i formularen.
  • Du giver dit samlede indtryk af produktet med en stjernevurdering fra 1 til 5.
  • Det er ikke et krav, at din anmeldelse indeholder tekst, men jo mere detaljeret den er, desto bedre hjælp og information giver den. Vær gerne detaljeret og grundig.
  • Efter du har skrevet din tekst, kan du, hvis du ønsker det, angive en titel på anmeldelsen, der opsummerer din vurdering.
  • Det er også muligt at supplere din anmeldelse med et billede af produktet eller et billede, hvor produktet er i brug.
  • En produktanmeldelse bør primært fokusere på selve produktet. Vurderinger af virksomheden eller producenten generelt samt kommentarer om lagerstatus eller leveringstid hører som regel ikke hjemme i en produktanmeldelse, men kan med fordel rettes til kundeservice.

Retningslinjer for anmeldelser

Vi offentliggør både positive og negative anmeldelser af de produkter, der kan købes på siden, men der er nogle vigtige ting at overveje, når du skriver din anmeldelse:

  • Du må kun skrive en anmeldelse, hvis du har brugt produktet.
  • Vi tillader ikke anmeldelser, der efter vores vurdering er krænkende, stødende, har til formål at markedsføre en andens virksomhed, indebærer vildledende eller urimelig markedsføring, kan udgøre en krænkelse af ophavsretten, en ulovlig handling eller lignende.
  • Du må ikke skrive en anmeldelse, hvis du er sponsoreret af Bodystore.
  • Find ikke på en anmeldelse, og skriv heller ikke en anmeldelse i en andens navn.
  • Husk at undgå at beskrive produkter på en måde, der antyder, at de har en medicinsk effekt eller lignende.
  • Gem gerne dokumentation, der viser, at du har købt produktet, da vi kan bede dig om at verificere din anmeldelse.
  • Vi forbeholder os retten til ikke at publicere eller til at fjerne anmeldelser, der strider mod lovgivningen, vores retningslinjer for anmeldelser eller på anden måde er uetiske.
  • Anmeldelser offentliggøres på vores hjemmeside og kan også blive brugt i eksempelvis markedsføringsmateriale.

Hvis du opdager, at der er offentliggjort indhold, der overtræder vores retningslinjer, eller hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os via vores kontaktoplysninger.

6. Forbehold og ansvarsbegrænsninger

Bodystore kan fra tid til anden tilbyde målrettede kampagner eksklusivt for medlemmer i kundeklubben på hjemmesiden. Disse kampagner kan have fordelagtigere vilkår end dem, der fremgår af de generelle vilkår, for eksempel hvad angår betaling eller forlænget fortrydelsesret. Disse fordelagtigere vilkår gælder, så længe kampagnen er aktiv, og for de specifikke varer, som Bodystore angiver i forbindelse med kampagnen. Bodystore forbeholder sig retten til når som helst at tilbagekalde eller justere sådanne kampagner. Ved afslutning eller tilbagekaldelse af en kampagne gælder de generelle vilkår uden ændringer. Tilbud på specifikke varer rettet mod medlemmer i kundeklubben gælder, så længe lager haves.

Bodystore er ikke ansvarlig for tab eller skader forårsaget af tekniske fejl, nedsatte funktioner eller andre lignende fejl, der relaterer sig til kundeklubben. Bodystore forbeholder sig også retten til midlertidigt eller permanent at suspendere et medlem fra kundeklubben, hvis Bodystore, efter eget skøn, vurderer, at medlemmet har overtrådt eller stridigt har handlet i forhold til medlemsvilkårene.

7. Behandling af personoplysninger

I forbindelse med at du bliver medlem i kundeklubben, vil vi behandle dine personoplysninger, herunder blandt andet kontaktoplysninger (e-mailadresse, telefonnummer og adresse), købsdata, aktivitet og brugeradfærd på hjemmesiden samt oplysninger, du selv giver på hjemmesiden (for eksempel anmeldelser). Behandlingen pågår, så længe du har et aktivt medlemskab af kundeklubben.

Behandlingen af disse oplysninger er nødvendig for, at vi kan tilbyde dig vores kundeklub og de tilhørende fordele, dvs. en personligt tilpasset oplevelse af kundeklubben med unikke rabatter, fordele og tilbud til dig som medlem. Medlemmer kan derfor få forskellige tilbud, rabatter og kommunikation, og vi kommunikerer med dig som medlem via e-mail og sms. Vi baserer behandlingen af oplysningerne på vores opfyldelse af disse medlemsvilkår, som du accepterer, når du opretter en konto på hjemmesiden og bliver medlem af kundeklubben. For at du kan modtage relevante tilbud via målrettet markedsføring fra os, vil vi også udføre profilering og analyse baseret på blandt andet de personoplysninger, du giver os, og din købsadfærd på vores hjemmeside.

Du kan selv logge ind på Mine Sider og opdatere dine kontaktoplysninger eller ændre valg for samtykke. Du kan også kontakte vores kundeservice for at ændre disse valg. Du er ansvarlig for, at de personoplysninger, du giver os, er korrekte, samt for at opdatere disse efter behov.

For mere information om vores behandling af personoplysninger, kan du læse Bodystores privatlivspolitik.

8. Ændringer af Medlemsvilkårene

Disse medlemsvilkår gælder, når du er medlem af kundeklubben. Bodystore forbeholder sig retten til at ændre disse medlemsvilkår når som helst. Alle ændringer af disse medlemsvilkår vil blive offentliggjort på hjemmesiden. Ændringerne træder i kraft, når du har accepteret de opdaterede medlemsvilkår (i forbindelse med et besøg på hjemmesiden), alternativt tredive (30) dage efter, at Bodystore har informeret dig om ændringerne. Bodystore anbefaler dog, at du regelmæssigt opdaterer dig på hjemmesiden for at blive opmærksom på eventuelle ændringer af medlemsvilkårene. Den nyeste opdaterede version af medlemsvilkårene vil altid være tilgængelig på hjemmesiden.

9. Aftale og opsigelse

Medlemskabet af kundeklubben gælder, indtil det opsiges. Du har som medlem altid ret til at opsige dit medlemskab ved at kontakte os. Bodystore har ret til at opsige medlemskabet, hvis det seneste registrerede køb blev foretaget for mere end seksogtredive (36) måneder siden, eller hvis medlemskabet er blevet oprettet baseret på en ansøgning med forkerte oplysninger. Bodystore har desuden ret til når som helst at opsige et medlemskab med tredive (30) dages opsigelsesvarsel. Efter opsigelse af medlemskabet behandler Bodystore dine personoplysninger i henhold til Bodystores privatlivspolitik.

10. Oplysninger og spørgsmål

Ud over disse Medlemsvilkår gælder samtidig vores Generelle vilkår, Betalingsbetingelser, Privatlivspolitik, Leveringsbetingelser, Betingelser for fortrydelsesret, retur og ombytning samt øvrige betingelser, som er tilgængelige på Hjemmesiden fra tid til anden.

Har du spørgsmål vedrørende disse Medlemsvilkår eller Kundeklubben, bedes du kontakte Bodystores kundeservice.

11. Gældende lov og tvist

Tvister skal først og fremmest løses i samforstand efter diskussion med Bodystores kundeservice. Hvis tvisten ikke kan løses i samforstand med Bodystores kundeservice, kan du henvende dig til ARN (Allmänna reklamationsnämnden, ARN Box 174 101 23 Stockholm), som du kan finde mere information om på www.arn.se. Du kan også indsende klager direkte online via EU-kommissionens platform for tvistbilæggelse, som du finder via følgende link: http://ec.europa.eu/consumers/odr. Indsender du en klage via denne platform, videresendes din sag automatisk til den rette nationale tvistløsningsorgan. Denne organisation kontakter os og forsøger at løse tvisten uden at involvere domstolene. I tilfælde af tvist følger Bodystore beslutningen fra ARN eller den tilsvarende tvistløsningsorgan.

Tvister vedrørende fortolkningen eller anvendelsen af disse Medlemsvilkår skal fortolkes i overensstemmelse med svensk lov og afgøres i sidste instans af en offentlig domstol, ved Stockholms tingsrätt.

Disse vilkår gælder indtil videre fra og med den 12 i februar 2025.