Kontakt vores kundeservice

Klik nedenfor for at sende os en mail eller ringe til os.

Chat med os
Klik på 'Chat' nederst til venstre på vores side. Du finder os der, når vi er online!
Send en mail til kundeservice
Du er velkommen til at sende en e-mail til vores kundeservice på info@bodystore.dk. Vores ambition er, at du modtager et svar fra os inden for 24 timer i perioden mandag-fredag.
Ring til vores kundeservice
Du har mulighed for at ringe til vores kundeservice på telefonnummer: 78 75 42 00. Vi holder fri i weekender, så du kan kontakte os alle hverdage mellem kl. 10.00-13.00. I øjeblikket håndterer vi kundeservice på engelsk.

Ofte stillede spørgsmål 👀

Her kan du finde svar på de spørgsmål som oftest stilles til vores kundeservice, som forhåbentlig kan hjælpe dig med at få svar på det du søger.


1. Mangler du din ordrebekræftelse?

Ordrebekræftelsen sendes automatisk til dig efter afgivelse af din ordre. Bemærk, at der kan gå op til 15min., før den lander i din indbakke. Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse inden for ca. et kvarter, bedes du tjekke dit spamfilter/reklamefilter i din mail. Er den mod forventning heller ikke at finde dér, er du velkommen til at kontakte os for bekræftelse af din ordre.


2. Vil du ændre eller slette din ordre?

Du har ikke mulighed for selv at ændre i din ordre. Vi har begrænsede muligheder for at ændre eller annullere din ordre, men kontakt os hurtigst muligt, så vi har den bedste chance for at hjælpe dig, inden din ordre håndteres på lageret, og dermed låses for ændringer. Hvis vi ikke kan annullere din ordre, tilbyder vi dig altid gratis returnering, så længe du giver os besked!


3. Har du fortrudt dit køb, eller ønsker du at foretage en ombytning?

Registrer din returnering eller læs mere om hvordan vi håndterer ombytninger


4. Har du spørgsmål til din returnering og/eller refundering?

Hvis du har foretaget en returnering eller af en anden grund afventer en refundering fra os, tager det ca. 3-5 hverdage, fra vi modtager din returnering til du kan se pengene på din konto Du får altid en bekræftelse fra os på mail, når din retur godkendes. Refunderingen udføres af vores betalingspartner Klarna via samme betalingsmetode som du betalte din ordre med.


5. Var noget i stykker eller noget galt med din levering?

Dokumentér skaden, gem produktet og klag over din ordre her. Vi hjælper med din reklamation indenfor 24 timer i hverdagene.


6. Har du spørgsmål til din betaling?

"Der står jeg betaler med Klarna, men jeg har valgt en anden betalingsmetode - hvad betyder det for mig?"

Du behøver ikke bekymre dig over, at Klarna fremgår som betalingsmetode på din ordrebekræftelse, selvom du har valgt kreditkort eller Mobilepay. Klarna er blot vores samarbejdspartner, og uanset hvilken betalingsmetode du har valgt, vil alle betalinger gå igennem Klarna, som vil hæve igennem din valgte betalingsmetode.

Andre spørgsmål til betaling kunne eksempelvis være vedr. betalingsoplysninger, forlænge forfaldsdatoen på fakturaen, bestride eller pause på grund af returnering.

Alt dette kan du gøre direkte igennem Klarnas app til Iphone eller Android

Alternativt kan du kontakte Klarnas kundservice: https://www.klarna.com/dk/kundeservice/


Fik du den hjælp du havde brug for?

Hvis ikke, så find vores kontaktinformationer øverst på siden, vi hjælper dig gerne med at besvare dine spørgsmål 💪