×

Velkommen till Bodystore.dk!

0 0 kr
  • Fri fragtover 500,-
  • Gratis Retur
  • Prisgaranti
  • Bonusprodukter

Sections

×

    Fortrydelsesret, retur og reklamation

    Ved køb af varer hos Bodystore gælder altid 14 dages fortrydelsesret. Kunden har ret til at fortryde sit køb ved at meddele Bodystore dette og returnere varen. For yderligere information omkring din fortrydelsesret, se i vores generelle vilkår. Observer at ved bytte lægger du som kunde selv en ny bestilling på den nye vare. Den nye bestilling laves mod den dagsaktuelle pris på siden. Priser kan ej justeres efterfølgende.

    Retur eller bytte 

    Registrer din retur eller bytte via din konto. Sådan returnerer og bytter du hos Bodystore:

    1. For at returnere en eller flere varer, skal du registrere din retur ved at logge ind på din konto og vælge ”Ordrer”.
    2. Vælg aktuel ordre og klik videre på ”Reklamation” eller ”Returnering”. 
    3. Registrer den eller de varer som du ønsker at returnere. 
    4. Når du har registreret din retur, får du et link med din returseddel, som du kan printe. Retursedlen findes gemt under din konto –> ”mine returneringer”, klik derefter på ”Vis” for at komme videre til linket hvorfra du kan printe din returseddel. Det eneste du behøver, at gøre er at skrive din returseddel ud. 
    5. Hvis du ønsker at bytte din vare, får du et link efter, at du har registreret, som du kan anvende til at lave din bytteordre. 
    6. Sæt retursedlen på pakken og indlever hos dit nærmeste postbud. 
    7. Når vi har taget imod og registreret dine returnerede varer, vil der ske en tilbagebetaling/kreditering af faktura. Bodystore står for fragtomkostningerne af din retur/bytte. Bodystore har ingen mulighed for efterfølgende at erstatte omkostningerne for returomkostninger. 
    8. Hvis du ikke har en registreret konto hos Bodystore kan du via ”Bestillinger & retur” registrere din retur. Angiv ordrenummer og postnummer for at registrere din retur.

    Returretten gælder ikke for følgende typer af varer:

    • Varer med brudt forsegling eller defekt emballage
    • Varer som hurtigt kan forringes eller blive for gamle
    • Elektronik: in-ear høretelefoner samt øvrige høretelefoner med brudt emballage
    • Intimprodukter
    • Produkter med særskilte vilkår 

     

    Tilbagebetaling

    Så snart du har modtaget en returbekræftigelse på e-mail, starter processen for din tilbagebetaling.

    Betalingskort

    3-5 bankdage. Tilbagebetalingen sker til samme kort, som blev anvendt til købet.

    Collector faktura

    Så snart vi har modtaget og registreret din retur meddeler vi Collector om at korrigere fakturaen og alternativt lave en tilbagebetaling til dig. De kontakter dig med en formular, hvor du skal udfylde dine kontooplysninger så, de kan starte tilbagebetalingen. Du skal oplyse dette, da Collector ikke har tilgang til dine kontooplysninger pg.a. bankbeskyttelse.

    Rabatter & Gavekort

    Har du betalt med en rabatkode og vælger at returnere, så aktiveres rabatkoden ikke igen. Har du betalt med gavekort og vælger at returnere, så vil din saldo blive opdateret, som du ser på min konto, dette beløb kan du anvende ved dit næste køb.

    Reklamationer

    Hvis noget er fejlagtigt med din vare, så beder vi dig reklamere varen til os så snart som muligt samt at sende varen tilbage. Det er nødvendigt, at du sender varen tilbage, så vi kan godkende din reklamation. Vi forbeholder os retten til at debitere for varer, som ikke returneres.

    Sådan laver du en reklamation hos Bodystore:

    1. For at reklamere en eller flere varer skal du registrere en reklamation ved at logge ind på din konto og vælge ”Bestillinger”. 
    2. Vælg aktuel ordre og klik videre på ”Skab en retur/reklamation”.
    3. Registrer den eller de varer som reklameres. 
    4. Vælg årsag og udfyld de obligatoriske felter. 
    5. Du modtager en bekræftigelse, når din reklamation er registreret. 
    6. Når vi har håndteret og godkendt din reklamation, kommer vi snarest muligt til at sende den reklamerede vare til dig. 
    7. Hvis noget er fejlagtigt leveret til dig, bliver der skabt et link til udprint af en returseddel, som findes gemt under din konto –> ”retur”, klik derefter på ”Vis” for at komme videre til linket. 
    8. Hvis du ikke har registreret en konto hos Bodystore, kan du via ”Bestillinger & retur” registrere din retur. Angiv ordrenummer og postnummer for at registrere din reklamation.